LET’S PLAY – POBAWMY SIĘ !!! :)

HELLO CHILDREN !!! – CZEŚĆ DZIECIAKI !!!

HOW ARE YOU TODAY? – JAK SIĘ MACIE DZISIAJ !!!

I THINK YOU ARE GREAT !!! – MYSLĘ, ŻE WSPANIALE!!!

SO LET’S PLAY!!! – WIĘC POBAWMY SIĘ !!!

Najpierw zapraszam Was na spotkanie z panem Steve’em i jego przyjaciółką Maggie, która uwielbia robić różne psikusy. Zobaczcie, co narysuje dla Wan pan Steve. Podpowiem Wam, że będą to 3 przedmioty. Poproście Rodziców, aby pomogli Wam je zapamiętać – oczywiście po angielsku. 😉

WSKAZÓWKI DLA RODZICÓW:

Zwróćcie uwagę na następujące słowa: a tree, a flower, the sun, big, green, yellow. Spróbujcie nazwać razem z dzieckiem narysowane przedmioty po angielsku i zapytać: jakie jest drzewo – big and green, jakie jest słońce – big and yellow.

STEVE AND MAGGIE

Skoro już wiemy, jak nazywa się po angielsku słońce (the sun), czas nauczyć się piosenki. Pamiętacie nasze żuczki: ZOOM’a (green), RING RING’a (red), SPLISH SPLASH’a (blue), TICK TOCK’a (yellow). One zaśpiewają Wam piosenkę o słońcu – możecie przy niej śmiało tańczyć, a nawet grać na grzechotkach –  jeśli macie, a jeśli nie macie, szybko poproście mamę lub tatę, żeby wsypali do pustego jajka po kinder niespodziance trochę ryżu i już macie instrument. Tekst jest bardzo prosty: Yellow, yellow, I can see the sun./3x. I can see the yellow sun. Możecie tego słuchać i bawić się, kiedy tylko będziecie mieli na to ochotę 🙂 Posłuchajcie. 🙂

THE YELLOW SUN

Poszaleliśmy, więc możemy chwilę odpocząć. Wyciągnijcie klocki i trochę pobudujemy. Ja Wam proponuję, żebyście najpierw spróbowali je ułożyć według następujących wzorów. Co Wam to przypomina? Tak, to są wieże – jedne są małe, inne duże, ale wszystkie kolorowe. Możecie nazywać kolory klocków po angielsku i budować: yellow -żółty, green – zielony, red – czerwony, blue – niebieski.

A może skusicie się na chrupkową wieżę? 😉 Na środku talerzyka przyklejcie z rodzicami kulkę z plasteliny lub ciastoliny, włóżcie do niej patyczki od szaszłyka lub makaron spaghetti. Dookoła porozkładajcie okrągłe płatki śniadaniowe albo chrupki o okrągłym kształcie. Zróbcie wyścigi, kto pierwszy ułoży jak najwyższą wieżę!!!

Kto ma ochotę, może pobawić się klamerkami. Poniżej kilka pomysłów. Dla rodziców ważna informacja: zabawy tego rodzaju ćwiczą chwyt pęsetkowy, aktywują mięśnie dłoni, kształtują koordynację wzrokowo-ruchową, koncentracjęa to wszystko przygotowuje dzieci do nauki pisania !!!

ZABAWY Z KLAMERKAMI

Teraz zabawa dla tych, którzy lubią wyścigi samochodowe 🙂 Rozłóżcie na podłodze duży karton albo połączcie kilka kartek ze sobą.  Namalujcie z rodzicami  trasę wyścigu, zabierzcie swoje ulubione samochody i na hasło „start”, rozpocznijcie wyścig z rodzicami. 🙂

Na koniec kilka innych zabaw kształtujących Wasze rączki. Zobaczcie z rodzicami filmik i sami zdecydujcie w co chcecie się pobawić i kiedy. 🙂

KREATYWNE ZABAWY Z DZIECKIEM

Miłej zabawy życzę!!!

Goodbye children!!! – Do widzenia dzieci!!!

Pani Gabrysia

 

Wielkość czcionki
Kontrast