Wycieczka klas 3a i 3b w góry do Wisły Jawornik z wejściem na Soszów

W dniu 23.09 uczniowie klas III a i III b wraz z opiekunami udali się na wycieczkę do Wisły Jawornik.

Znaczki Turystyczne

W znakomitych humorach, całą bandą ruszyliśmy w stronę gór. Szliśmy główną drogą biegnącą przez Wisłę Jawornik, aż do początku zielonego szlaku, który prowadził nas na Przełęcz Beskidek. Dochodząc do Ośrodka u Fojta, na rozwidleniu dróg skręciliśmy w prawo za zielonymi znakami. Szliśmy między domami, kończy się asfalt, zabudowania, a zaczyna podejście po betonowych płytach. Po kilkuset metrach zatrzymaliśmy się na polance i podziwialiśmy pierwsze panoramy. Przełęcz Beskidek 684m n.p.m. osiągneliśmy o godzinie 10:00. Zmieniliśmy szlak na czerwony, który zaprowadził nas do Schroniska na Soszowie Wielkim. Kilkadziesiąt metrów pod Schroniskiem na Soszowie, stoi górna stacja wyciągu kanapowego. Kolej Linowa Soszów zaprasza w zimie narciarzy, a w lecie rowerzystów, turystów pieszych itp. O godzinie 11:00 wita nas Schronisko na Soszowie Wielkim, toteż rozłożyliśmy się na ławeczkach i pałaszowaliśmy zawartość plecaków. Dzieci mogły podziwiać przepiękne widoki, jaki i również spędzić miło czas na świeżym powietrzu.  O godzinie 12.30 dotarliśmy do autokaru. To była wspaniała wycieczka, która na długo pozostanie w naszej pamięci.