PROTOKÓŁ NR 7 ZEBRANIA RADY RODZICÓW

 

PROTOKÓŁ NR 7 ZEBRANIA RADY RODZICÓW

ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W  ŁĄCE, 21.02.2018 r.

  • W zebraniu udział wzięli Członkowie Rady Rodziców wg zamieszczonej listy obecności
  • Przebieg spotkania przedstawia się następująco:

 

  • RR obradowała na temat organizacji pikniku rodzinnego który odbędzie się 26 maja 2018 r.

Ustalono podział zadań względem wszystkich gup oraz klas ZSP W ŁĄCE :

Pieczenie ciast – po dwa ciasta na grupę/klasę

  1. Grupa Zajączki – sprzedaż ciast
  2. Grupa Żabki – sprzedaż ciast
  3. Grupa Biedronki – sprzedaż ciast
  4. Grupa Pszczólki – sprzedaż kawy/herbaty
  5. Grupa Motylki – przygotowanie stołów przed rozpoczęciuem pikniku
  6. Klasa I A – przygotowanie stołów przed rozpoczęciuem pikniku
  7. Klasa I B – zakup fantów
  8. Klasa II- przygotowanie oraz sprzedaż deserów ( np. Galaretki)
  9. Klasa III A – obsługa i sprzedaż przy grilu
  10. Klasa III B – pakowanie fantów
  11. Klasa III C – sprzedaż frytek
  12. Klasa IV A – sprzedaż waty cukrowej
  13. Klasa IV B – sprzedaż popcornu oraz pomoc przy sprzątaniu po zakończeniu pikniku
  14. Klasa V A – sprzątanie stołów, parasoli itd.  po zakończeniu pikniku
  15. Klasa V B – sprzedaż przy stanowisku z hot dogami
  16. Klasa VI – sprzątanie stołów, parasoli  po zakończeniu pikniku
  17. Klasa VII – sprzedaż losów- oklejanie

Treść pisma przygotowanego na ostatnim zebraniu przez Panią Edytę Drzyzgę, w którym będziemy się zwracać do firm z prośbą o wspomożenie/dofinansowanie RR w organizacji tegorocznego pikniku została ostatecznie zaakceptowane przez wszystkich obecnych na dzisiejszym zebraniu. (Pismo jako załącznik do protokołu)

Składka 5 zł od dziecka na zakup fantów na tegoroczny piknik będzie zbierana w każdej z grup/klas do dnia 31 marca .

  • Na obecnym zebraniu zostały przedstawione dwie prośby nauczycieli przedszkola:
  1. O dofinansowanie do wyjazdu dzieci przedszkolnych (5 grup) do Pszczyńskiego Cenrtum Kultury na przedstawienie teatralne, które odbędzie się 23 maja 2018 r.
  • RR jednogłośnie ustaliła dofinansowanie na rok szkolny 2017/2018 do wycieczek grup przedszkolnych oraz wszystkich klas w wysokości 10 złotych na osobę.
  1. O dofinansowanie zakupu zabawek do wszystkich grup przedszkolnych
  • RR nie podjęła decyzji o zakupie zabawek do przedszkola ze względu na niedoprecyzowanie potrzeb. Zwrócono sie do wychowawców grup przedszkolnych z pytaniem o kwotę dofinansowania i rodzaj potrzebnych zabawek..

 

  • Następne zebranie RR – 14 marca 2018 r. (środa) o godzinie 17:30.

RR zaprasza wszystkich chętnych do przyjścia rodziców, również nie będących członkami trójek klasowych.

Na tym protokół zakończono.

Sekretarz Rady Rodziców z roku 2017/2018

Justyna Waliczek

 

Wielkość czcionki
Kontrast